Verkooptraining

Meer verkopen, bétere deals en tevreden klanten die opnieuw zaken met je doen?
CallCentreVerkopen is in essentie een universele techniek.
We laten er allerlei termen op los: Relation Sales, Area Manager, Relatiebeheerder, New Business Explorer. Uiteindelijk gaat het erom dat er een product of een dienst wordt verkócht. Verkopen is in essentie een universele techniek. Ongeacht branch, product, klant of locatie; in onze verkooptraining leer je de basisvaardigheden of scherpen we je techniek aan. Gaat het om face to face-verkoop of telesales; wij leren je te verkopen, aangevuld met de door de organisatie gewenste attitude en marktbenadering. Een klant die zaken doet met een goede verkoper, ziet zijn behoeften ingevuld, zijn problemen opgelost, ervaart toegevoegde waarde en heeft vertrouwen in de verkoper en diens organisatie én komt terug.
Handshake1 klein
Iemand met een vlotte babbel is niét per definitie
een goede verkoper.